Založ si blog

Reportáž pani Slobodozvieratovej

Živý vstup o tri…dva…jeden

Reportérka: Prajem vám nádherný deň, milý televízni diváci, priamo z malebného mestečka Tareivz Adžarv. Dnes je prvého júna a ako všetci určite dobre viete, slávi sa deň bez mäsa. Z príležitosti tohto nádherného celosvetového sviatku, sme sa rozhodli priniesť vám exkluzívny rozhovor s pánom Harvom, ktorý tu stojí vedľa mňa a povie nám k tejto téme viac. Dobrý deň, pán Harv.

 

Harv: Ďobrý den, aj ďobrý vám aj milým pozorováčom.

 

Reportérka: Čo si myslíte o dnešnom sviatku? Považujete negatívne ohlasy ohľadom zaradenia ho k celosvetovým sviatkom za opodstatnené? Myslíte si, že je deň bez mäsa v našich životoch dôležitý?

 

Harv: Áno, mäšo je veľmi dôležitý pre mňa aj pre teba. Hlavne pre všetkých pozorováčov, ahojte. Nemám rád žiadne ohlášky.

 

Reportérka: Ehm… Áno, takže vy si myslíte, že bez mäsa by človek nemal existovať?

 

Harv: To hovorím tu ja. Mäšo je najdôlešitejší člen v tele aj v ruke aj v hohe aj v…

 

Reportérka: Rozumiem, a tak ďalej. Takže vy nedržíte dnešok v úcte ako väčšina sveta a odmietate vynechať z vášho jedálnička mäso čo len na jediný deň?

 

Harv: Jedeň den som musel jesť len trávu, lebo som bol voňku na paši aj s ovcáma a zabudol som si paštiku doma.

 

Reportérka: … Čo nám viete povedať o vašom novom vynáleze? Všetko vaše bohatstvo a obrovský majetok, ktorý ste vďaka tomuto prelomovému pokroku získali je skutočne fascinujúci. Nová doba potravinárskeho priemyslu je vďačná len vám.

 

Harv: A-ha, myšlíte tú sekačku, čo som zošustroval?

 

Reportérka: Povedzte nám o jej fungovaní viac. Prečo sa verejnosti až doteraz nedostali podrobnejšie informácie o detailoch tohto vynálezu?

 

Harv: Neviem to já. Ide o to, že som v strede stajne na kól pripevnil z kosy ten ostrý nóž na konči a dal som ho tam veľa raz. Potom som tam našustroval také otáčavé štkruťky…štrutky…skruťky a potom sa tie sekačky mohli točiť celé.

 

Reportérka: Ale… to bol váš prvý pokus, však? Teraz to predsa funguje úplne inak, nie?

 

Harv: Ale čo, to skadiaľ vieš ty, hehe. Teraz to mám väčšie a čo sa zmenilo je toľko, že netreba čakať rok, kým sa mi zvieraťá ponazbierajú. Možem kupiť každý deň nových zverov.

 

Reportérka: A čo s nimi potom robíte?

 

Harv: Ľahko, ľahko, veď už som povedal. Včera som práve takých tučných koníčkov mal za desať kamióňov to bolo. A keď boli doradu, puštil som ich do novej stajne naraz a puštil som sekačku. Štále sa tam krútia asi, heh.

 

Reportérka: Ako to myslíte?

 

Harv: Treba ich veľa aby sa predša hybáť nevedeli, všag? Najprv to ide pomaly. Tažko idú prvé nohy dole, ale potom je jeďna radošť. Aj keď štane sa, že po polhodine ešte erdží to, ale štane sa.

 

Reportérka: …

 

Harv: Ajaj, posuňte sa, aj mne žle príde, chorá ste? A-ha, vy ste naožaj dnes mäšo nejedli.

 

Reportérka: Ospravedlňujem sa.

 

Herv: Keď šte chorá, nejdite do roboty.

 

Reportérka: Nie som chorá. Podnikáte aj v niečom inom?

 

Harv: Samožrejme, poďte sa kuknúť, lepšie vám bude, keď sa prejdete. Dole mám už za kamióň mladých líštiek, z kože. Poďte sa kuknúť, fajnovsky vedia spievať. Chuchu-vidite, zase ste chora. Utrite ši tu usta.

 

Reportérka: Ospravedlňujem sa, pre televíziu Ľudia sa zbláznili, Miloslava Slobodozvieratová.

 

 

 

 

 

 

Strašidlá

04.05.2010

Na celej zemi asi neexistuje nikto taký, komu sa do cestičky života nepripletú ťažkosti. Niektoré sú také malé, až je možné povedať, že človek, ktorý na ne natrafí, je najšťastnejší na svete. No väčšinu z nás, tých nešťastníkov :), na chodníku zastavujú viaceré problémy a nepríjemnosti. Vyzerajú celkom ako strašidlá. Dlhé tenké nohy, ruky ako vidly, [...]

Nikdy to nevzdávaj!

29.04.2010

Niektorí veria, že život je dopredu určený. Tak ako ti vyberú anjela strážneho, tesne pred tým ako sa narodíš. Tak ako má kvet už z cibuľky dané, akou vôňou bude tešiť obdarované ženy. Nakoľko sladké budú jahody alebo aké rozkošné malé mačiatka. To všetko je osud… To, že sa narodíš, vyrastieš, zaľúbiš sa. Všetko sa to musí stať. No osud nevplýva len [...]

Dokonalá intolerancia

27.04.2010

Skúsim sa pozrieť konečne aj na iných ako na seba. Často to nerobím, to priznávam. 🙂 Musela som však k tomu raz prísť… Teraz som niekto iný. Nemám rodičov, nemám priateľov. Nemám podporu, dôveru či pochopenie. Ráno vstávam na budík, nie na hlasy svojich malých bratov a sestričiek, ktoré by raz určite prišli. Nevarím. Lebo robiť čokoľvek len pre seba je [...]

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".

Spišský hrad

Oprava Spišského hradu sa tak skoro nezačne. Šimkovičová nariadila zopakovať súťaž

19.04.2024 10:30

Úspešný uchádzač vraj neposkytol v zákonnej lehote riadnu súčinnosť a požadované dokumenty.

strategický bombardér Tu-22M3m pád ruského lietadla, vojna na Ukrajine

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

adriana

Často za mnou chodieva víla... celkom maličká a s bledúčkozelenými krídlami. Keď vonku prší a jej postieľka z listov je celá mokrá od drobných kvapiek, priletí a sadne si mi na ucho. A rozpráva... jazykom, ktorému rozumiem len ja :) Slová na papieroch sú mojou dušou... to som si myslela. Ale teraz viem, že všetko čo som kedy napísala mi nadiktovala moja vlastná víla.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 12913x
Priemerná čítanosť článkov: 2583x

Autor blogu

Odkazy